Carefree Lyrics – KYLE


Carefree lyrics by KYLE : The song is sung by KYLE, and lyrics are written by KYLE. We hope you enjoy this song.

Carefree Song Lyrics Details

📌 Song TitleCarefree
🎤 SingersKYLE
✍️ LyricsKYLE
🎼 ProducerM-Phazes & Ricky Reed

Carefree Lyrics

WANNA SHOOT US OUT THEY SKY
THEY BE HATING WHEN THEY SEE US FLYING BY
THEY JUST WANNA SLOW US DOWN AND HITCH A RIDE
OH WE REALLY MUST BE GOING WILD, AIN’T GOT THE TIME

MAYBE THEY JUST HATING ON US WE CAN BOTH ASSUME -SUME
WE IN THE APARTMENT BUT THE MANSIONS COMING SOON SOON
WE BE IN THE SPACESHIP BABY MAKIN’ ON THE MOON MOON
MMMMMM, MMMMMM

GIRL YOU’RE HOTTER THAN THE SURFACE OF THE PLANET VENUS
YOU WAS AT MY FIRST SHOW AND YOU’LL BE THERE AT ARENAS
YOU ARE MI AMIGO BABY NOTHING COME BETWEEN US
MMMMMM, MMMMMM

SO MANY JEALOUS EYES
YOU EVER WONDER WHY
BECAUSE YOU’RE DIFFERENT AND IF THEY TALK SHIT GIRL DON’T BE SURPRISED

YOUR FRIENDS LOW KEY A HATER
SHE WISHES I WOULD DATE HER
I’M SO GLAD THAT YOU AIN’T HER
NAH NAH
BABY DO YOURSELF A FAVOR
TELL THEM SEE YA LATER
MIDDLE FINGERS UP IN THE AIR
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM

WHAT’S THAT IN THE SKY
THEY BE HATING WHEN THEY SEE US FLYING BY
THEY JUST WANNA SLOW US DOWN AND KILL THE VIBE
THEY AIN’T GONNA GET IT BUT WHATEVER THEY CAN TRY

SO BABY BUCKLE UP AND TELL THEM NIGGAS BYE BYE
DON’T PAY NO ATTENTION TO THEM GIVING YOU THE SIDE EYE
THEY DON’T GET THE MESSAGE BABY, DON’T EVEN REPLY RIGHT
THEY GONNA SEE THEY VISION WHEN THEY LOOKING IN THEIR HINDSIGHT

GIRL YOU’RE HOTTER THAN THE SURFACE OF THE PLANET VENUS
YOU WAS AT MY FIRST SHOW AND YOU’LL BE THERE AT ARENAS
YOU ARE MI AMIGO BABY NOTHING COME BETWEEN US
MMMMMM, MMMMMM

SO MANY JEALOUS EYES
YOU EVER WONDER WHY
BECAUSE YOU’RE DIFFERENT AND IF THEY TALK SHIT GIRL DON’T BE SURPRISED

YOUR FRIENDS LOW KEY A HATER
SHE WISHES I WOULD DATE HER
I’M SO GLAD THAT YA AIN’T HER
NAH NAH
BABY DO YOURSELF A FAVOR
TELL THEM SEE YA LATER
MIDDLE FINGERS UP IN THE AIR
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM
CARE FREE ATTITUDE FUCK EM

IF THEY TALK SHIT GIRL JUST CARE FREE ATTITUDE

HAHA
AHHHH FUCK EM

Written by :KYLE

More Song May You Like
# Federal Raid
Brad Pitt
Mr. Chow Hall
Guerrero
Billy Joe

Music Video of Carefree Song


A little request. Do you like Carefree Lyrics. So please share it. Because it will only take you a minute or so to share. But it will provide enthusiasm and courage for us. With the help of which we will continue to bring you lyrics of all new songs in the same way.

Leave a Comment